تقویم سال 1387 برای گـــ ــی ها و لــ ـزبــ ــیـــ ــن ها ( برای همه! )

سالی دگر در راه است، آغازی دگر، و امیدی دگر برای همه، هرچند تا آغاز سال جدید هنوز راه بسیار است اما می توان از هم اکنون برای بهتر آغاز کردن، برای امیدوارتر آغاز کردن تلاش کرد.
آنچه در زیر می بینید هدیه ای است حاصل تلاش بهبد پرشان عزیز و همکاری ناچیز من با ایشان که امیدوارم مقبول همه افتد، از ویژگی های سالنمای زیر اول این است که هرچند خالی از نگاه احساسی نیست اما به راحتی می تواند در هر اتاقی و هر خانه ای نشیند و دگر آنکه در 12برگ برای چاپ روی کاغذ در قطع A4 تهیه شده است.
این تقویم در قالب پی دی اف و جی پی جی ( به صورت عکس ) تقدیم می گردد و امید است موجب رضایت همه را در پی داشته باشد.
با آرزویی روزگاری خوش همراه با پیروزی و سربلندی برای همه تقویم سال 1387 ایرانی تقدیم می گردد:

13871_thumb2

:: برای دریافت تقویم سال 1387 خورشیدی با پسوند PDF روی این لینک کلیک کنید ( لینک کمکی )

:: برای دریافت تقویم سال 1387 خورشیدی با پسوند JPG روی این لینک کلیک کنید ( لینک کمکی )

حجم فایل ها: 
با پسوند پی دی اف: 1.5 مگابایت
با پسوند جی پی جی: 1 مگابایت

نکات لازم: برای مشاهده فایل های با پسوند PDF باید نرم آفزار آکروبات ریدر روی سیستم شما نصب باشد، همچنین تقویم در قالب عکس ( JPG ) به صورت یک فایل زیپ شده است که برای مشاهده آن باید ابتدا فایل را از حالت زیپ خارج نمایید.
بهتر است روی لینک ها راست کلیک کرده و گزینه سیو تارگت از …Save Target As را کلیک نمایید ( برای دانلود از طریق لینک های کمکی ابتدا روی لینک ها کلیک کرده و سپس از طریق لینک دانلودی که در صفحه جدید ظاهر می شود می توانید فایل ها را دانلود نمایید )

 

 

میرزا کسری بختیاری عزیز اقدام به طراحی و انتشار تقویم سال 1387 مخصوص بانوان لـــ ــزبــــیــ ــن ایرانی کرده که بد ندیدم برای دانلود قرارش دهم.
با اینکه خیلی تا سال نو مانده ولی پیشاپیش امیدوارم سال خوبی برام تمام دگرباشان ایرانی در پیش باشد.

:: برای دریافت تقویم کافی است روی این لینک کلیک کنید ( بهتر است روی لینک راست کلیک کرده و گزینه سیو تارجت از …Save Target As را کلیک کنید )
:: حجم فایل: فایل به حجم 1.2  کیلوبایت می باشد.
:: نوع فایل: فایل با پسوند پی دی اف است، برای مشاهده اینگونه فایل ها باید نرم افزار آکروبات ریدر روی سیستم شما نصب باشد.


یک پاسخ to “تقویم سال 1387 برای گـــ ــی ها و لــ ـزبــ ــیـــ ــن ها ( برای همه! )”

  1. کاش میدونستم باچه نانی بزرگ شدیدوازچه پدرومادرانی (اگرسرخیابانی نیستیدوماحصل زیربوته)/کاش میدانستم شماکه حاصل چیستید؟کاش…

بیان دیدگاه