با یک کلیک وبلاگ یا سایت خود را به بیش از 100 موتور جستجو معرفی کنید

همانطور که می دانید یکی از راه های افزایش بیننده وبلاگ یا سایت ها موتورهای جستجو هستند و هرچه موتورهای جستجوی بیشتری آدرس شما را در خود داشته باشند احتمال بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان هم بیشتر خواهد بود.
اما چطور وبلاگ یا سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کنیم؟!

ساده است.
بر روی
این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه ی جدیدی شوید.
آدرس مورد نظرتان را به صورت کامل در گزینه اول و ایمیلتان را در گزینه دوم وارد کنید و کلید submit را بزنید.
ظرف چند دقیقه وبلاگ یا سایت شما به بیش از 100 موتور جستجوگر اینترنتی معرفی خواهد شد و یک ریپورت میل به آدرس پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد.
به همین سادگی!

~ توسط 4pesar در اکتبر 15, 2007.

13 پاسخ to “با یک کلیک وبلاگ یا سایت خود را به بیش از 100 موتور جستجو معرفی کنید”

  1. ای ول ای ول .داش رضارو ای ول

    🙂

  2. من میترسم که این هم از اون سایت هایی باشه که ایمیل را میگیره و Spam میده، اگه آدم یک بار گیر این سایت ها بیوفته دیگه فاتحه ایمیل آدرس خونده است

  3. امیرجان از اون بابت من امتحان کردم و مشکلی نداره
    تازه می تونی یه ایمیل متروکه بهش بدی. این فقط برای اطمینان از اینکه کارش رو انجام داده ایمیل می گیره

  4. سلام.مثل همیشه داداش رضای عزیز آپ هست.ممنونم از مطلبی که در مورد روسیه نوشتید.بسیار ممنونم.

  5. دستت درد نكنه

    اگه دختر بودم يه حال حسابي بابت اين پستت بهت ميدادم !!!

  6. ممنون
    مفيد بود

  7. mamnoon az rahnamaeet

  8. سلام.مرثی از حضورت در منزل جدید من.منظورم منزل اینترنتی هست دیگه.در پارس گیگ من دستم بازتر هست و میتونم مانور بیشتری بدم.

  9. در این زمینه به این تاپیک از فروم من هم سری بزنید

    http://danakolana.8tt.org/showthread.php?t=632

  10. با این کار ایمیل شما وارد لیست اسپمر ها میشه و روزانه تعداد زیادی اسپم دریافت میکنید. شیادی برای جمع آوری آدرس ایمیل!!!!!!

  11. http://rezashamsadiny.blogfa.com/

  12. با با دمت گرم خیلی گلی

  13. عالیه خیلی خوب بود اگه می خواهی یه سر به وبلاگ ما هم بزن :
    http://rezafarhani.blogfa.com

بیان دیدگاه