تیتر بی تیتر!

  • یک هفته دیگه گذشت، همین!

  • چند وقت پیش میرزا کسری عزیز برام از احوالات یومه اش نوشته بود که بماند چی گفته بود ولی یه توصیه ( نصیحت ) جالب به من کرده بود و اون این بود که حتی در آرزو کردن هم دقت کنم، نکنه روزی از روی یک خواست لحظه ای و بدون فکر آرزویی کنم که بعدا پشیمون بشم.
    نکته جالبی بود، دقت حتی توی آرزو کردن هم از اون نکاته که می تونه پشتش کلی معنی باشه.

  • طنز خوبه، ولی هرچیزی حدی داره، باید مراقب باشیم تیغ دولبه طنز گردن خودمون رو نزنه!

  • امروز دو خبر ( + ، + ) در مورد دو دین مختلف داشتیم.
    خیلی از دوستان ما فکر می کنن ورای اسلام، همه براشون آغوش باز کردند و مشکل ما فقط اسلامه، در صورتی همون دو خبر نشون می داد که اینطور نیست و شاید از اصل ( دین ) ماجرا برداشت درستی نشده باشه ولی به هر حال اغلب دین گرایان ( فرقی نمی کنه با چه دینی ) با تعابیر فعلیشون با مقوله هــ ـمـــــ ـجـــ ـنــــ ـســــ ـگــ ــرایی مشکل دارند.

  • برام یه سئوال پیش اومده، کسی می دونه بین حواریون مسیح زن هم بوده یا نه؟
    یا بین صحابه پیغمبر اسلام ( بجز! همسرانشون ) زنی هم بوده؟

  • امروز رفتم و تقویم رو دادم برام رنگی چاپ کردن. وای اگر بدونین چقدر قشنگ شده.
    با کیفیتی که من می خواستم بیشتر از ده هزار تومن قیمتش افتاد اما من که می گم می ارزه و بیشتر از این ها هم می افتاد باز چاپش می کردم.
    خانمی که دادم چاپش کرد نگاهی بهم انداخت و منم خیلی جدی و عصبانی جواب نگاهش رو دادم، خودم رو آماده کرده بودم که اگر پرسید این چیه یا برای چیه بگم برای یه باشگاه زیبایی اندام می خوامش ولی همین که جدی جواب نگاهش رو دادم اون بنده خدا هم فقط پرینت گرفت و داد دستم.
    خدا می دونه اتاقم با این تقویم چقدر قشنگ بشه. ( راستی سیاه و سفیدش هم خوب از آب در میاد اگر نخواستید خیلی پول بالای رنگیش بدین بهتره سیاه و سفید چاپش کنید که اونم قشنگ می شه )

  • لعنت به مسنجر! ( لعنت به خودم! )، امیدوارم دوستان ناراحت نشن ولی من اگر بخوام مسنجری! بشم باید در پسر رو تخته کنم و بیفتم به، من، من، من و …
    الان که دارم این تیتر بی تیتر رو می نویسم ساعت از سه نیمه شب گذشته و من …! ( می ترسم کسی دلخور بشه ) ( البته خوب می دونم تازه خیلی ها رعایت می کنن که این وضع من شده تو مسنجر و اگر قرار بود همه گیر بدن که دیگه …! ) ( به هر حال امیدوارم کسی دلخور نشه )

  • اون روز توی محل کارم رفته بودم پشت پنجره که رئیس اومد و کنارم واساد و گفت:
    _ به چی نگاه می کنی؟!
    _ به اون پسره اون که اون ور خیابونه
    _ پسره؟!
    _ آره، همون که قشنگ هم هست
    رئیس در حالی که دهنش باز مونده بود گفت:
    _ رضا خوبی؟!، بهتره بری سر کارت!
    _ نه!، یه چند دقیقه دیگه می رم، بذار ببینم از خیابون می گذره له می شه یا نه!
    _ له؟! ( رئیس دیگه داشت شاخ درمیورد )
    _ آره، مگه خبر نداری من عضو انجمن ضد خوشگل هام
    رئیس در حالی که می خندید و دور می شد گفت:
    _ رضا باور کن تو یه چیزیت می شه
    منم طبق معمول زیر لب گفتم: خیلی چیزهام می شه!

  • این شعر رو اون که خوند ( ناصر عبداللهی ) دیگه در این جهان نیست و اون که سرود ( قیصر امین پور ) هم همینطور. روح هردوشون شاد.
    سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
    ولى دل به پائیز نسپرده ایم

    چو گلدان خالى لب پنجره
    پر از خاطرات ترک خورده ایم
    اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
    اگر خون دل بود، ما خورده ایم
    اگر دل دلیل است، آورده ایم
    اگر داغ شرط است، ما برده ایم
    اگر دشنه دشمنان، گردنیم
    اگر خنجر دوستان، گرده ایم
    گواهى بخواهید، اینک گواه
    همین زخم هایى که نشمرده ایم!
    دلى سر بلند و سرى سر به زیر
    از این دست عمرى به سر برده ایم

  • دلم می خواد بگم، بگم چه احساسی داشتم، بگم یا بنویسم، اما … کاش می شد گفت.

  • این هفته یکی دو روز روال عادی به هم خورد، یه روز که اصلا جز یه پست نتونستم بیشتر به روز کنم. یه خورده روال زندگیم تغییر کرده، باید سعی کنم با این تغییرات هم سازش! پیدا کنم.

  • مخم دیگه کار نمی کنه!

~ توسط 4pesar در فوریه 22, 2008.

5 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. می دونی؟! راستش من نه تنها از خبر زلزله شوکه نشدم خوشمم اومد!!!
    از خنده داشتم می مردم! واقعا شاس شاسن! شاسکولتر از اینا خدا نرید!!!
    حالا این برادران ارجمند زلزله چند ریشتری مرحمت فرمودن که اونجای آقایون به لرزه افتاده؟؟ :))

  2. البته این دین گرایان ادیان ابراهیمی هستند با هــ ـمـــــ ـجـــ ــنــــ ـســــ ـگـــ ـرایی مشکل دارند دلیلش هم این است که این ادیان در واقع هر سه یک دین هستند که در طول زمان در جاهای مختلف دنیا توسعه پیدا کردند و اصلا میشه گفت که یهودیت و مسیحیت و اسلام فرقه هایی از دین ابراهیم هستند. این دین کاملا زن ستیز هست و در هر سه فرقه آن هم این زن ستیزی با کم و زیاد کاملا نمایان هست. «آخرین باری که یک اسخف زن دیدید کی بود ؟!!!» دینی هم که زن ستیز و مرد سالار باشه تکلیفش با هــ ـمـــــ ـجـــ ــنــــ ـســــ ـگـــ ـرایی پیشاپیش مشخصه.
    در اکثر ادیان دیگه چنین خصومتی با هــ ـمـــــ ـجـــ ــنــــ ـســــ ـگـــ ـرایی دیده نمیشه برای مثال به سرخ پوست ها آمریکا قبل از آلوده شدن به فرهنگ مسیحی نگاه کنید … با اینکه بسیار دین مدار و خرافه پرست بودند ولی با هــ ـمـــــ ـجـــ ــنــــ ـســــ ـگـــ ـرایی هیچ مشکلی نداشتند. همین مسئله در مورد ادیان شرقی از جمله بودیسم هم صادق بوده و هنوز هم هست.

  3. شايدم بشه گفت كه اديان ابراهيمي
    در بعضي موارد اكثريت رو به اقليت ارجح دادن
    كه اين يك مسئله ي اعتقاديست نه حكومتي

  4. مريم مجدليه بعد از دوره افتادن عيسي همراه عيسي بود.مارتا خواهر ايلعاذر هم جزء زناني بود كه رابطه ي خوبي باهاش داشت و مسيح مدت زيادي رو در خانه ي او،در بيت عنيا ساكن بود(به همراه حواريونش)مجدليه تا شب عيد فصح همراه عيسي بود تا اينكه اونو مصلوب كردن و خودش هم به دست شائول سنگسار شد.دقيقن نمي دونم جزء حواريون بوده يا نه.فكر كنم حواريون 12 نفر بودن كه با اين حساب نبايد مجدليه رو هم حساب كنيم.صحابه هم هم نبرد ها بودن.زنان اون زمان عرب به جنگ نمي رفتن.

  5. فکر نمیکنم ادیان ابراهیمی برای اکثریت ارزشی قائل بودند بلکه کاری که صورت گرفته این هست که همه ادیان به خصوص ادیان ابراهیمی کار اصلی شان اکثریت «سازی» بوده و هست حالا یا با زور شمشیر یا با تبلیغات.

پاسخی بگذارید

 
