تیتر بی تیتر!

  • در مورد خانم نجم آبادی و خبرها و نظرهایی که پیرامون اظهارات ایشون روی پسر و جاهای دیگه خوندید بعدا توضیحی خواهم نوشت.

  • در مورد خبر عصر ایران هم انقدر اینها بد نوشتن که نتونستم خبرش رو روی پسر بیارم، بهتره به همون لینک بسنده کنم.
    پاسخی هم به نظرم نمی رسه، مثلا اگر بگیم بد نوشتین، اگر بگیم واقعیت رو نگفتین، اگر بگیم …!، مگه اونی که این مقاله رو نوشته واقعا نمی دونسته داره دروغ و توهین نشر می ده؟!، مطمئن باشید می دونسته، کسی که بین حرفهاش از وجود قوانین حمایتی برای دگرباشان در کشورهای پیشرفته می نویسه مطمئن باشید باید خیلی بی عقل باشه که ذره ای از دلیل و علتشون نپرسه و نخواد بدونه.
    البته شک در عقل نویسنده چنین مطلبی رو هم نمی شه رد کرد!
    امیر عزیز پیشنهاد خوبی کرده بود و اونم اینه که حداقل در پیامگیر اون مطلب مخالفتمون رو ابراز کنیم. من با این پیشنهاد موافقم و توصیه می کنم چند دقیقه وقت بذارید و این کار رو بکنید و تا حداقل بدونن به راحتی نمی تونن هر مزخرفی رو نشر بدن.
    ( ای هشدار بخوره رو سرتون ) ( این پرانتز قبلی رو بهشون نمی گفتم احتمالا! منفجر می شدم! )

  • یکی از دوستان گله کرده که چرا انقدر به بانو نجم آبادی گیر دادین و در مورد عصر ایران چیزی نگفتین. عزیزجان ناچیزانی مثل عصر ایران که نهایت تبلیغشون مثل همون تبلیغ منفی احمدی نژادی بشه رو نمی شه با بانوی محقق و ارجمندی همچون خانم نجم آبادی مقایسه کرد، عموما خطای! بزرگانه که به چشم میاد.

  • گویا در سنندج خبرهایی! بوده، جالبه من هیچ جا نتونستم خبری درست و حسابی در این مورد پیدا کنم و منبع ام فقط گفته های دوستان هست. اینکه در یکی از شهرهای بزرگ این مملکت چنان آشوب شود که دوستان مثال زدنیش می خوانند و چنین سکوتی پیرامونش ببینیم جای تفکر دارد و تأمل!

  • گفت مجنون به لیلا می رسه، نذاشتم حرفش تمام بشه، گفتم برو وقتی دیدی مجنون به فرهاد می رسه بیا و چیزی بگو!
    نرفت و می خواست ادامه بده، چشمکی زدم و من رفتم!

  • اینم یه نظر محترم ( می خواستم بنویسم مزخرف دیدیم بده! ) و یه جواب فوق العاده. ( نظر رو فردی با نام حسین داده و پاسخ رو هم امیر نوشته ) ( ما مخلصیم داش امیر )
    نظر: » حسین: طبق قانون ایران اگر این دو پسر که متهم به لـــ ـواط هستند قبل از اقرار (در زمانهای مختلف) و قبل از شهادت 4 شاهد توبه کنند مجازاتی برای آنها نخواهد بود
    فیلم و صدا هم شاهد به حساب نمی آید «
    پاسخ: » آقای حسین شما از کره مریخ آمده اید ؟
    طبق قانون ایران پسری که در 13 سالگی مرتکب جرمی شده را نمیتوان اعدام کرد، ولی دیدیم که کردند:
    http://ihag.forumotion.com/forum-f13/topic-t91.htm
    خیلی خنده دار است طبق قوانین ایران مقامات نظامی حق دخالت در انتخابات و فعالیت سیاسی با استفاده از نهاد های نظامی را ندارند ولی میبینیم که فرمانده سپاه این کار را میکند! طبق قوانین ایران آزادی بیان و اندیشه وجود دارد !!! زرشک !!! طبق قوانین ایران آموزش و پرورش مجانی است !!! جالبه !!!
    کسانی باید توبه کنند که خون مردم را در شیشه میکنند «

  • میرزا کسری جان ما دلتنگ ماجراهای باشگاهتیم!، راستی ما نفهمیدیم اون قاتل زنجیره ای رو گرفتن یا نه. ( این چند مطلب آخر میرزا کسری واقعا جالب بود، ای کاش یه خورده ما هم یاد بگیریم )

  • یکی از دوستان چند وقت پیش می گفت مگه پسر ارث باباته! که هرچی دلت می خواد روش مزنی و جدیدا سیاسی هم واردش کردی، اونجا مال همه است…
    نمی دونم اگر کس دیگه ای جای من بود چی می گفت، ولی من خندیدم، از ته دل خندیدم، خوشحالم که می بینم بیننده های پسر ( حداقل بعضی هاشون ) احساسی اینطوری دارن  و امیدوارم این حس همه گیر بشه و روزی واقعا شر من از سر پسر کم بشه بدون اینکه پسر لحظه ای از حرکت بیفته

  • با چندتا وبلاگ مشکل پیدا کردم، عموما با کپی برداری مخالفم و کارهای نو رو می پسندم و تقدیر می کنم اما چندتا وبلاگ هستند که حتی اسمشون هم عین وبلاگ های دیگه است و با اینکه کار بعضی هاشون واقعا خوبه ولی یه جور این کپی بودنشون برام مانعی شده حتی برای پیشنهاد لینک کردن، نمی دونم چه کنم، باید برای اینم راهی پیدا کرد.

  • به من نگو دوست دارم، آخه نداری
    اشــکت رو در نمیـــارم، آخه میـاری
    از همون لحظه اول می دونســــتم سـاده نیستی
    می دونستم ساده که نه عاشق و دلداده نیستی
    می دیدم دوستت دارم رو از ته دلت نمی گی…
    ( یه تیکه از ترانه «به من نگو دوست دارم» از آلبوم جدید قیصر بود )
    ( یادم باشه ترانه ماه من لیلا فروهر رو هم بنویسم، اون یه جاهاییش بدجوری شرح حال ماها است! )

  • وقتی عکس روی موبایلش رو دیدم…!، انتظارش رو داشتم ولی دلم خوش بود شاید…!
    چه کنم که حالا دلم نمیاد ناامید بشم!

~ توسط 4pesar در فوریه 11, 2008.

2 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. nazaraete siasit vagaen bad va gire monsefanast bar khalafe matalebe gay ke vagaen porbar va gavie.lotfan dige siasi nanvis

  2. من چند روز پیش برای اون سایت که در مورد ما دروغ پردازی کرده بود کامنت گذاشتم. نمیدونم تایید شده یا نه؟ پسر همیشه کارش بیست بیسته . منم آپ کردم با مطلبی تحت عنوان » دستاوردهای اسلام » . شاید جالب باشه . انتقادی هست .

پاسخی بگذارید

 
