تیتر بی تیتر!

  • رفتم روی سایت چــــ ـراغ دیدم نوشته:
    «شماره 37 چـــــ ــراغ در حال بارگزاری می باشد»
    گفتم خب ما هم صبر می کنیم!، همین که اومدم تیتر بی تیتر رو بفرستم روی وبلاگ دیدم پیام آمد که چه نشسته ای که منتشر شد!
    اگر خیلی عجله دارید و نمی تونید تا فردا که روی پسر میاد تحمل کنید بهتره همین حالا از سایتش دریافتش کنید ( http://www.cheraq.net )
  • دو روزه فقط دوتا وبلاگ دگــــ ــربـاش لینک کردم، به جای اینکه اونها دپرس باشن من دپرس شدم!

  • یه خورده باید سنگدل بشم، از این به بعد اسامی وبلاگ هایی که بهشون پیشنهاد لینک دادم رو اینجا خواهم نوشت، شاید اینطوری حداقل یه نه شنیدیم ( البته این تصمیمم قطعی نیست ولی احتمالا عملیش کنم ) ( درضمن درک می کنم اگر کسی نخواد وبلاگش رو لینک کنم ولی این بی جواب گذاشتن و حتی یه نه نگفتن رو درک نمی کنم )

  • این مطلب میرزا رو از دست ندین، نکات جالبی نوشته

  • هر کـــــی تــــو رو ازم گرفت الهـــی بیچـــــاره بشه
    روز قیـــــامت که رســـید مجــــــــــــــرم و آواره بشه
    خدا کنـــه غــم بیــــاره واســه تو مــــــاتم بیـــــــاره
    وقتی که عــاشـقـــش شدی به این زودی کم بیاره

    طفلی دل ساده من…
    ( یه تیکه از ترانه مجرم از آلبوم مجرم با صدای حمید استیری بود )

  • یعنی خداییش بعضیا جز اینکه از خودشون بگن و ناله به حال خودشون کنن حرف دیگه ای ندارن؟! یعنی واقعا بعضی از ماها نمی تونیم چیزی جز من بگیم؟!
    ( اصلا جدی نگیرید، دلخور هم نشید، شماها به کارتون برسید، من! برای مریخی ها می نویسم!! ) ( می گم جدی نگیر، نگیر دیگه!! )

  • آفرین!، حالا که بند بالا رو جدی نگرفتید منم یه چندتا از خودم بگم! ( لوس! )

  • نمی دونم چرا انقدر روی قیافه ام حساسم، می دونم خیلی بی ریختم، می دونم خیلی پیر و احمق نشون می دم، می دونم …! ولی خدا نکنه یه نفر یکی از این موارد رو خیلی خفیف برام گوشزد کنه. یا روزگار خودم رو سیاه می کنم یا روزگار اون رو!
    از اون طرف هم عموما کسی که از قیافه ام تعریف کنه یا اصلا بی خیالش بشه و در موردش چیزی نگه رو یا بدسلیقه می دونم یا غیر واقع گرا.
    این یکی! از اخلاق های مزخرف منه ولی نمی دونم چرا نمی تونم کنارش بذارم.

  • این دیگه کیه!، امروز وقتی دیدم اومده باشگاه خشکم زد، می دونم از هم احساس ها نیست ولی اینم می دونم…! وای حالا اینو چیکار کنم ( واسه خودم بود! )

  • من: داداش ماشاا… شما زیر ساختت خوبه، زود پیشرفت می کنی
    یکی از بچه های باشگاه: رضاجان کلاس پی سازی نیست که!
    ( ضایع شدیم! )

~ توسط 4pesar در فوریه 6, 2008.

9 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. رضا کم کم داری با معنی مینویسی یا یعنی همش که معنی داشت ولی همینطور که گفتم بوی فتنه میاد معلوم میشه بعدا گندش یه جادر میاد که با کی انقدر لجی داری …

  2. رضا راستی دقیقا چند سالت بود 57 58 89 60 🙂

  3. نمی دونم علی جان، تا چند وقت دیگه به ملاک جسمی! می شه 24 ولی ذهنی چقدر از این بچه ترم و قیافه ای چقدر پیرتر نمی دونم

  4. بابا دمت گرمه به خدا . برات آرزوی موفقیت دارم . منم شما رو لینک کردم .

  5. آقا رضا میشه یه دستی تو لینک هایی که دیگه نیستن ببری و اونها رو تصحیح کنی . لینک وبلاگ ها رو میگم.چند تایی از اونها باز نمیشن

  6. همشو خوندم !

  7. salam be man sar zadi ?

    http://iandboys.blogspot.com

  8. سایت خبری عصر ایران یک مقاله توهین آمیز راجع به همجنس گرایان چاپ کرده، لطفا برید و در قسمت نظرات اعتراض کنید، از تمام دوستان خود هم بخواهید که این کار را انجام دهند :
    http://www.asriran.com/view.php?id=34996

  9. این را هم مدتی بود که میخواستم بگم :
    باور کنید با باز کردن یک صفحه وب و نوشتن 2 خط نظر یا اعتراض چیز زیادی از کسی کم نمیشه ولی تاثیر خواهد داشت، باور کنید!
    هیچ چوب جادویی وجود ندارد که آن را بگردانیم و مشکلات در مدت کوتاهی تا حد زیادی حل شود پس باید به همین اندک تاثیرها اکتفا کرد یا اینکه در سیاهی و بدبختی فرو رفت

پاسخی بگذارید

 
