تیتر بی تیتر!

  • گه گاه با خودم می گم اینهایی که روزی یه ستون پر می کنن و هر روز هم حرفی برای گفتن دارن دیگه چطور اعجوبه هایی هستن، ولی بعد می گم احتمالا انگیزه ( از هر نوعش! ) و کمی استعداد  کارشون راه می ندازه.

  • یه وبلاگ برای چند ساعتی روی داشبورد وردپرس بود که اصلا! لازم نیست من در موردش حرفی بزنم ولی از اونجایی که ممکنه بعضی ها جز دگرباشان بدوننش بد ندیدم بگم که نه این مدل رفتار طبیعیه و نه این افراد جز دگرباشان حساب می شن. ( چون خیلی از وردپرسی ها از طرق مختلف این وبلاگ رو می بینن شاید گفتنش بد نبود )

  • دوسـتـت دارم جمله سبکی نیست، نباید راحت خرجش کرد، مثل جانم و عزیزم نیست که بشه به هر کسی گفت. وقتی گفتی باید پاش واسی. ( خودم هم می دونم دارم شعار می دم ولی گفتم بگم شاید یه روزی یکی پیدا بشه که عمل کنه! )

  • میرزا جان بهت تبریک می گم، تقویمت تا حالا از روی پسر بیش از 200 بار دانلود شده و در گوگل هم در جستجوی تقویم سال 1387 یکی از گزینه های برتر مورد پیشنهاد گوگل شده
  • دیروز ظهر عین همیشه اومدم نشستم و تند و تند کامپیوتر رو راه انداختم و …
    همین که دکمه پاپلیش رو زدم دینگ! ارور داد. کلی اعصابم خورد شد، خیلی باهاش ور رفتم و انقدر این ور اونورش کردم که همونجا روی کامپیوتر خوابم برد. 
    کسی که دلش به حال ما نسوخته و نمی سوزه، به خاطر همین اغلب خودم دلم به حال خودم می سوزه!، ( البته کسی هم مجبورم نکرده که دل سوختن داشته باشم! ) این روزها خیلی می شنوم که می گن باور نمی کنیم پشت پسر یه نفر باشه ولی چه باور کنید و چه نکنید واقعیت اینه. اصلا نمی دونم چرا باور کردنی نیست، شاید به این خاطره که اونهایی که هفته ای یه بار آپ می کنن ملت رو عادت دادن به این فکر که حتما انقدر سخته که باید کلی تشکیلات پشت یه ریپورت ساده باشه و شاید هم …!
    نمی دونم.

  • دلم برات تنگه، دلم بدجوری گرفته، دلم فقط تو رو می خواد، دلم، دلم، دلم…!
    ای لعنت به این دل، کاش می شد دورش انداخت.

~ توسط 4pesar در فوریه 4, 2008.

2 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. آره به خدا کاش این دل رو میشد کند و دور انداخت تا از دستش خلاص شد چون هر چه میکشم از دست دلم هست .

  2. هومممممممم این حرف های پسر خیلی فتنه بر انگیز بود خیلی هم دوپهلو بود خیلی هم …

    راستی منم بهت شک کردم حالا واقعا کسی رو نداری ؟ شوخی کردم

پاسخی بگذارید

 
