تیتر بی تیتر!

  • با پیگیری امیر عزیز منبع اصلی خبر مربوط به دو جوان سردشتی این آدرس اعلام شده، خبر موثق تازه ای ندارم ولی دوستی در تماس با یکی از دوستان سردشتی اش قضیه را اینطور شنید است که این دو جوان فیلمی آماده می کنند برای ارسال به ایتالیا تا شاید موجب پذیرش درخواست پناهندگیشان شود ولی فیلم قبل از ارسال لو رفته، همان دوست می گفت از حکم اولیه سنگسار در مورد این دو جوان شنیده است و گویا از طرف خانواده هم طرد شدند و در این شرایط حتی اگر آزاد هم شوند از طرف خانواده تهدید جانی خواهند داشت.
    ( در پس اخبار موثق و بیشتر هستم )

  • خیلی وقته از کوئیر لینکی ها خبری نیست، چندبار براشون پیام گذاشتم و میل دادم ولی باز خبری نشد، لطفا اگر کسی ازشون خبر داره بی اطلاع نذارمون.

  • میرزا کسری عزیز تقویمی برای بـ ــانـــــوان لــ ــزبـــــیـــ ــن آماده کرده بود که روی پسر گذاشتم و اگر خواستید می تونید دانلود کنید. خسته نباشید می گم و امیدوارم ما هم برای گـــ ــی ها بتونیم همچین اقدامی کنیم.

  • دوستی از نشانه های دوستان هم احساس ما در ایران ازم پرسیده بود، دوست عزیز من درست نمی دونم و نشانه اصلی رو پرچم 6 رنگ می دونم، ولی چون از نشانه کاربردی!دوستان هم احساس ایرانی پرسیدی بد نیست بدونی بعضی از دوستان ما ( و حتی خودم ) از به دست کردن حلقه در انگشت میانی دست راست استفاده می کنند.
    البته این یه نشانه رسمی نیست و ممکنه خیلی از غیر هم احساس های ما هم از این نشانه بی دلیل خاصی استفاده کنند و اصلا نشانه قابل اعتمادی نیست و تنها نشانه رسمی همون پرچم شش رنگی است که در همه دنیا دگرباشان رو به اون می شناسند
    ( امیدوارم نگید نقل یه همچین نکته ی عامی هم خطرناکه! )

  • نمی دونم چرا برای هر بلاگر ترنـــسی تا حالا پیام گذاشتم حتی یکیشون هم جواب ( بخونید اجازه لینک ) نداده. باید در روش درخواست اجازه لینک تغییراتی بدم، این نمی شه که ملت به این راحتی ما رو …! بدونن و ما هم بی خیال رد بشیم.

  • بعضی وقتها به خودم می گم بی جنبه، با خوندن این خبر کلی به خودم امیدوار شدم!

  • به یکی از بچه ها در مورد فــ ـیــــــلــــ ــتـــــ ــر شـــــکــــ ــن قول داده بود ( البته دو هفته پیش! ) که تازه یادم افتاده، عزیزان اگر می خوایید یه آفـــت کش! دائمی داشته باشید روی این لینک کلیک کنید و فایل تقریبا 150 کیلوبایتیش رو ذخیره کنید. بعد کافیه فایل ذخیره شده رو اجرا کنید و چند ثانیه صبر کنید، همین که یه صفحه به آدرس یه جستجوگر چینی براتون باز شد کار افتاده و هرجا دلتون خواست می تونید سرک بکشید!

  • اینم مطلب قشنگی شده، خیلی هم کوتاه هستش، وقت کردید از دستش ندید

  • صفحه جدیدی برای پسر قرار دادم که از این به بعد کار اونهایی که پیامی دارند رو راحت خواهد کرد. اگر به کنار وبلاگ دقت کرده باشید صفحه ای رو با این عنوان ( تماس با پسر ) خواهید دید که هروقت پیامی برای من داشتید می تونید اونجا بنویسید و البته باید بدونید پیام های اونجا فقط و فقط برای من قابل رویت هستند و اگر مایلید نظراتتون رو دیگران ببینند بهتره روی یکی از یادداشت های خودم پیام بذارید. ( فکر می کنم چون اغلب اوقات پیام مطالب بسته است این روش خوب و سریعی باشه برای اونهایی که پیامی دارند )

  • چیز مهمی نیست، تا حالا باهاش سر کردم و از حالا به بعد هم می تونم، ولی نمی دونم چرا یه خورده ترسیده ام، فقط یه سوراخه که نهایت اندازه اش 5 میلیمتر بیشتر نیست اما..!
    وقتی دکتر گفت کی اون تو بوده که وقت خارج شدن یه همچین تیکه ای رو با خودش برده، گفتم دکتر جان از بس کسی رو توش راه ندادیم گندید و دورش انداختیم.
    دکتر کلی خندید، من نخندیدم.
    حالا برای فردا می ترسم، یه آزمایش ساده! است اما اگر قطعی بشه…!
    بهم گفتن باید شیو! کنی، امروز وقتی داشتم شیو می کردم کلی گریه کردم، همیشه بدم از موهای بدن اومده ولی همیشه به میل خودم اصلاحشون کردم، حالا که اجبار تو کار بود احساس وحشتناکی داشتم.

~ توسط 4pesar در فوریه 2, 2008.

6 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. در مورد حلقه بگم كه
    يه زماني ، رسم بود ! ( حوالي سالهاي77-76 )
    كه حلقه دست راست و اونم در انگشت وسط نشانه ماها حساب ميشد اما اون موقع ها اگه كسي بــ ـي اف داشت يا كسي رو داشت اين حلقه رو در انگشت حلقه اما دست راست ميكرد!
    پس واسه متاهل ها دست راست انگشت حلقه و واسه مجردها دست راست انگشت وسط !!!
    اما اين حلقه دست راست كردن يه قضيه ديگه هم داره كه عموما به دو علت تعبير ميشه ! كه تقريبا هر دو تا يكيه
    ميگن كسي كه حلقه يا رينگ يا چيزي شبيه به اون دست راستش ميكنه به معناي اينه كه يك يادگاري از عزيزي همراهش باشه و يا به ياد عزيزي اون حلقه رو ميپوشه !!! البته ميگن اگه همسر هم فوت بشه جاي حلقه از دست چپ به راست عوض ميشه
    اما نكته پاياني
    اين روزها واسه حلقه دست كردن هيچ قاعده ايي وجود نداره !!!

  2. خیلی با حالید

  3. امیر حسین جان لطف دارین

  4. نکات جالبی بود بهبد جان

  5. خسته نباشی دوست من
    از تلاش بی وقفه و دور از انتظارت
    همیشه می خونمت

  6. متشکر کاوه جان

پاسخی بگذارید

 
