برنامه ای برای دانلود از سایت راپید شر ( وبلاگ گذری در زمان )

لینک به منبع         
تذکر: منبع غیردگرباش است

ممکن تا به حال براتون پیش اومده باشه که یه فایل حجیمی رو از سایت راپید شر قصد دانلودش رو داشته باشید ولی شاید بدلیل بلد نبودن دانلود ویا اینکه فایلها بقدری حجیم بودند که فکر دانلود کردنشون رو از سرتون بیرون کردین
برنامه ها نسبتا زیادی هستند که کار دانلود رو از سایت راپید شر راحت کردن ولی بعضی اوقات این برنامه ها با مشکل مواجه میشدند این برنامه که من قصد معرفیش رو دارم و تا اونجایکه من تستش کردم بهترین برنامه موجود برای این کار هستش مثل دانلود منیجر کار میکنه شما میتونید قسمتی از فایل رو که دانلود کردین نگه دارید و دفعه بعد ادامه فایل مورد نظر رو دانلود کنید کار کردن باهاش زیاد سخت نیست فقط باید لینک سایت رو بهش بدین و سرعت دانلودرو تنظیم کنید و بقیه کارهارو به خوده این برنامه واگذار کنید حجم این برنامه کم هستش حدود 3 مگ حجم فایل هستش من لینک دانلودش رو میگذارم که در صورت تمایل دانلودش کنید و اگر مشکلی با این برنامه داشتید حتما من رو هم در جریان بگذارید

لینک دانلود فایل

~ توسط 4pesar در ژانویه 26, 2008.

 
