تیتر بی تیتر!

  • سه، دو، یک…
    اینجا ایران است، پایگاه دگرباشان ایرانی، اینجا پسر

  • بلاخره شد یک سالش، فعلا قصد ندارم چیز زیادی در مورد تولد پسر بگم تا روزی که بتونم یه تولد حداقلی براش بگیرم، نمی دونم چند روز دیگه و حتی چند هفته دیگه ولی می دونم سعی خودم رو خواهم کرد.

  • فردا دعوتم برای کمک به پخت و پخش نذری، جایی که می رم خیلی از دوستان و آشنایان هستند و البته یکی دو رقیب!، خدا به خیر کنه!

  • هرچی شما! بلاگری، منم آدمم ( فحش به خودم بود یا …؟! ) ( اینو نمی گفتم می ترکیدم! )

  • چند وقته یکی از داستان های نیمه کاره ام رو پرینت گرفتم و هر روز می زنمش زیر بغلم و با خودم می برمش سر کار که بین کارهام نگاهی هم به اون بندازم شاید بتونم تمامش کنم، مطمئنا اگر یکی از همکارام ده خط اولش رو بخونه به …! رفتم، ولی چه کنم که باید! تمام بشه.

  • تند روی هیچ جوره اش خوب نیست، همین!

~ توسط 4pesar در ژانویه 17, 2008.

3 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. كاش مينوشتي كند روي هم اصلا خوب نيست !!!

  2. به هر حال از هر طرف افتادن درست نیست!

  3. سلام…
    برای تولد لابد باید کادو هم بدیم؟! چی بدیم خوبه پسر عزیز؟!

پاسخی بگذارید

 
