تیتر بی تیتر!

  • امشب کلی خبر خوب دارم، نمی دونم از کجا شروع کنم

  • اول اینکه وبلاگ تجاربی از مبارزات هــ ـمــجــ ـنـــسـ ــگـــرایان در جهان برگشت. جا داره اول از مدیریت کوئیر لینک به خاطر پیگیری تشکر کنم و بعد هم از مدیریت بلاگفا ( علیرضا شیرازی ) ( هرچند خیلی از وبلاگ های دوستان هم احساس ما توسط بلاگفا مسدود شده ولی نباید بی انصاف بود و حالا که توجه کردند جای تقدیر داره )

  • اما خبر خوش بعدی اینه که سه تا از هم احساس هامون تا چند ساعت دیگه وارد کانادا می شن. شاید جلای وطن چندان خبر خوشی نباشه اما از اونجایی که این عزیزان حداقل دو سال رو در ترکیه منتظر پذیرفتن پناهندگیشون بودن فکر می کنم این خبر رو می تونیم یک خبر خوش بدونیم ( به امید روزی که برای قدری نفس کشیدن به هوای خانه همسایه نیاز نداشته باشیم )

  • گویا بلاگر « تلخ شیرین های عشـــــــــق ممنـــــــوعه » آدرس وبلاگش رو عوض کرده و احتمالا جای نگرانی در مورد ایشون نیست ( البته هنوز مطمئن نیستم و آدرس جدیدی که از ایشون به دست اوردیم هنوز تایید نشده )

  • منتظر بابا و داداش کنار آینه تمام قد، کنار در ورودی ایستاده بودم و داشتم پسر توی آینه رو که کلی به خودش رسیده بود دید! می زدم که بابا اومد. عین همیشه با یه لحن شوخی وار با اشاره به تصویر توی آینه بهش گفتم: بابایی برام می ری خواستگاری این پسره توی آینه؟!
    عین همیشه با یه نگاه شماتت آمیز نگاهم کرد و گفت: خودشیفتگی، مرض جدیدته؟!

  • کسی انقدر انگلیسیش خوب هست که عضو این سایت بشه و خبر کمپین جمع کردن امضا برای حسن رو توش لینک کنه؟! ( مطمئنا توی اون سایت از این کمپین استقبال خواهد شد و افراد زیادی که همزبان ما نیستند به کمک حسن خواهند آمد ) ( اگه هنوز امضا نکردین دو دقیقه وقت بذارید و از طریق این لینک به یه هم احساس کمک کنید )

  • خیلی وقت بود می خواستم آرایشگرم رو عوض کنم، آخه آرایشگر همیشگیم بلد نبود ابروها رو درست کنه و همیشه خودم ناچار بودم خرابشون! کنم. امروز با خودم کلی کلنجار رفتم که دوباره برم پیش همون آرایشگر یا نه ( راستش جای جدیدی رو هم بلد نبودم و اعتماد نداشتم ) نهایتا دوباره رفتم پیشش. موهام رو که اصلاح کرد گفت: می خوایی ابروهات رو هم درست کنم؟!
    منو می گی، کلی حال کردم.

  • باید زودتر داستان رو برای چراغ بفرستم. ویرایش نیاز داره، یه ویرایش سخت، فکر می کنم امشب هم خواب بی خواب

~ توسط 4pesar در نوامبر 27, 2007.

پاسخی بگذارید

 
