تیتر بی تیتر!

  • دیگه خلاص شد، حالا می تونیم بشماریم 3،4،5،6،… ، می شنوم، صدای معکوس شمار رو می شنوم … خیلی زودتر از اون که فکر کنیم ته می کشه!

  • آقایون و خانم هایی که این چند روزه علاوه بر گیتار شماعی زاده، سراغ مانی و ساقی و آرشام هم می گردین،بلاخره معلوم شد آرشام کجا بوده ( داشته آموزش استفاده از کــ ـانــ ــدوم می داده! ) ( ای بابا چرا فکر بد می کنین، تئوری بوده ) ( دیگه چرا می خندی؟! ثواب داره این کارها نه خنده! ) ( در مورد ساقی و مانی هم فعلا جستجوتون رو ادامه بدین!! ) ( خدا به خیر کنه واسه اونها !!! ) ( ها ها ها…!، مگه خنده داره ؟! )

  • من قول می دم تیتر بی تیتر بعدی دیگه به این سه تا گیر ندم ( حالا چرا می زنی؟! )

  • وبلاگ تجاربی از مبارزات هـ ـمـ ــجــ ـنـــسـ ــگــ ـرایـان در جهان متاسفانه از طرف بلاگفا مســــدود شده، از یکی از دوستان خواستم تا پیگیر باشه که لطف کرد و به مدیر بلاگفا نامه ای نوشته، امیدوارم بی پاسخ نمونه و این وبلاگ مرجع برگرده

  • یه مدته وبلاگ تلخ شیرین های عشــــ ــــق ممنـــــــوعه گویا افتاده دست یه غریبه!( چطورش رو نمی دونم ) اگر بلاگرش از بینندگان پسره لطف کنه و در موردش برامون بگه چون من واقعا گیج شدم و نمی دونم باید لینک باقی باشه یا اینکه دیگه یه وبلاگ خودی! نیست و باید لینکش رو حذف کنم ( اگر پاسخی نگیرم یکی دو روز دیگه لینکش رو حذف می کنم  ) ( تهدید نبود، توضیح و خواهش بود )

  • مگه شما دل ندارین؟! ندارین؟! ( خدا نکنه، حتما یه بزرگش رو دارین! ) پس بی زحمت حالا که دارین و یه بزرگش رو هم دارین تا اشک! این جستجوگر ما در نیومده برید ببینید نظرتون میاد؟! ( اینم لینک )

  • یه خبر بد دیگه، یه هم احساسمون رو دارن از آمریکا دیپورت می کنن، هنوز چیز زیادی در موردش نمی دونم فقط می دونم اسمش حسنه و توسط پلیس آمریکا برای دیپورت دستگیر شده، به زودی در این مورد اخبار تکمیلی رو قرار خواهم داد و امیدوارم اونهایی که می تونن تلاششون رو برای رهایی حسن بکنن.

  • واسه تنوع اینم چندتا آف:
    »» ای خدا غصه نخور از تو فراری نشدم / بعد از آن حادثه در کفر تو جاری نشدم / با وجودیکه به حکم تو دلم زخمی شد / شاکی از آنکه مرا دوست نداری نشدم / ابر را چوب همین سادگی اش ویران کرد / منکه ویرانتر از آن ابر بهاری نشدم / ای خدا غصه نخور باز همین می مانم / من زمین خورده این ضربه کاری نشدم / هرکسی خواست تو را از من جدا سازد دید / هر چه کردی تو به من از تو فراری نشدم
    »» فریدریش نیچه : «آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم»
    »» خیلی ها مترسک رو دوست ندارن چون پرنده ها رو می ترسونه ولی من دوسش دارم چون تنهایی رو درک می کنه
    »» به همه عشق بورز، به تعداد کمي اعتماد کن !! و به هيچکس بدي نکن. شکسپير
    »» می خواهم عروسک وار زندگی کنم تا اگر سرم به سنگ خورد نشکشند تا اگر دلم را کسی شکست چیزی احساس نکنم تا اگر به مشکلات زندگی برخوردم بی پروا به آغوش صاحبم که دخترک کوچکی بیش نیست پناه آورم. اما نه ….. چه خوب است که همین انسان خاکی باشم اما سنگ به سرم نخورد کسی دلم را نشکند و مشکلات مرا از پای درنیاورد

~ توسط 4pesar در نوامبر 26, 2007.

4 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. نمیدونم من خبری از آریا نویسنده وبلاگ » تلخ شیرین های عشق ممنوعه «ندارم.من و یکی از دوستان دیشب تلفنی با هم صحبت کردیم.من به خونشون زنگ زدم اما اونها هم بی خبر هستن.آی دی اون هم از منجم حذف شده.خدا به خیر کنه.

  2. واران جان حالا که گویا نویسنده اون وبلاگ رو می شناسید عاجزانه! تقاضای پیگیریتون رو دارم

  3. والله من دیشب زنگ زدم.شماره داداشش رو خواستم که باهاش تماس بگیرم ولی شماره رو ندادن.نمیدونم چیکار کنم؟

  4. یک اینکه خودتونو نگران نکنین! اون وبلاگش یکی دیگه است که اسمش جذر و مده . این وبلاگی که رفتی معلومه که نویسنده اش یه خانمه ! آریا جون الان تهرانه و شدیدا مشغول کار خودشه و مثل من نی تونه زود زود آپ شه!

پاسخی بگذارید

 
