تیتر بی تیتر!

  • نظرتون چیه هر هفته یه مهمان اینجا داشته باشیم؟!
    کجا؟! خب معلومه همینجا و همین مطلب یعنی تیتر بی تیتر!، فکرش رو کنید بلاگرهای دیگه هم قرار باشه تیتر بی تیتر بنویسن… ( خنده نداره!، ترس هم نداره!، هفته ای یک تیتر بی تیتر!، اونم به قلم یک بلاگر مهمان )
    البته نمی دونم!، هنوز تصمیمم قطعی نیست ولی اگر ببینم می تونه یه کار جالب و مفید! باشه حتما انجام می دم ( و البته باید ببینم در توانم! هست و دوستان هم می خوان بنویسند یا نه )

  • سئوال ریاضی هفته!، دو هفته پیش پسر 62 پست داشته و هفته گذشته 78 پست، آیا علت اینکه خانه هنر 62 را با مشکی و 78 را با قرمز نشان داده تنبیه و دلخوری از پسر بوده؟!!! و آیا  واقعا کم کاری پسر دلخوری دارد؟!!! ( آقا باور کنید منو کشف نکردن ) ( چرا کشف نکردن؟! ) ( خب معلومه!، اگر کرده بودن که سئوال های کنکور امسال رو باید من طرح می کردم )

  • سلام خدا .
    سلام خدا منم آن گناهی كه آفریدی !
    سلام خدا منم آن معصیت ذاتی !
    منم آن همواره درد !
    منم آن تضاد نظم و آرامش در آفرینش !
    منم آن لكه ننگ فراموش ناشدنی !
    منم آن تنها خاطره بد روزگار آفرینش !
    منم آن … 
    ( یکی از دوستان خیلی وقت پیش این رو برام فرستاده بود که گوشه هاردم داشت خاک می خورد!، خیلی دوستش دارم، از طرف اون دوست تقدیم به شما )

  • چند روزه خبری از مانی و آرشام و ساقی نیست… ( کدام گزینه درست است؟! )
    1ــ مانی قدری هوس زمستان کرده و لذا به سمت منزل آرشام اینا ( کمی این ورتر از قطب شمال ) کوچیده و آرشام نیز با دیدن ایشان از خوشحالی! دچار افت فشار گردیده و هم اکنون هر دو در میانه درمانگاهی ( البته نه از نوع روانیش!!!! ) شب به روز می کنند ( در این گزینه ساقی نکته انحرافی است ) ( درضمن چرا هر دوشون رو بردن درمانگاه بماند! )

    2 ــ ساقی به قصد یادگیری! آشپزی و اضافه کردن یک بخش آموزش آشپزی به چراغ ( مخصوص بی اف به زور ها! ) به کشور گل و بلبل نزد مانی رفته و چون ایشان بلد نبوده طی فراخوانی آرشام را هم خبر نموده اند و فعلا همگی در حال یادگیری پخت املت هستند ( احتمالا میرزا کسری داره یادشون می ده ) ( لازم به ذکر است میرزا کسری نکته انحرافی نیست!! )
    3 ــ ساقی قدری گرفتار است، آرشام هم هزار و یک گرفتاری دارد ( مانی در این گزینه نکته انحرافی است! ) ( خیالتون رو راحت کنم گزینه مورد نظر ما این نیست! )
    4 ــ اصلا به من و شما چه؟! هر جا باشن بلاخره به زودی سر کله همشون پیدا می شه!!!

  • به نظرتون من باز زیاده روی کردم؟!!!
    حالا که نظرتون اینه پس تعطیلش می کنیم ( البته موقت و 24 ساعته! ) ( ها ها ها …! دیدی کردمش 48 ساعت ) ( بین خودمون باشه احتمال تمدیدش بالا است )

~ توسط 4pesar در نوامبر 25, 2007.

3 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. چه شعر قشنگیه

  2. آقا تا ميتوني به آرشام گير بده من هم هوات رو دارم
    ولي خداييش به ساقي جرائت گير دادن ندارم

  3. بهبد جان من از زمین سست زیر پام می ترسم، ولی باز مرسی که حداقل هوایی خیالمون رو راحت کردی!

پاسخی بگذارید

 
