تیتر بی تیتر!

  • تعارف نداریم که!، کم میارم، گاهی خیلی خیلی کم میارم
    به قول یکی از بچه ها زیادی پاکم ( البته اون دوستمون اغراق می کرد )( حالا این زیادیش هم یعنی چی من نفهمیدم و موندم پاکی هم زیاد و کم داره؟! )، چند وقت پیش چهارچوب داستانی رو بررسی می کردم که در اون فردی بر اثر خریت هاش! دچار دردسرهای فراونی می شه و… تو چارت شخصیت داستان کلی بدبختی گذاشتم ولی مدام با خودم می گفتم داری اغراق می کنی، اصلا مگه ممکنه کسی انقدر بدبختی بکشه و اینطور آدم های وحشتناکی هم باشن …
    اما حالا که خوب نگاه می کنم می بینم نتنها بدبختی هایی که من برای شخصیت داستانم در نظر گرفتم چندان اغراق آمیز نبوده بلکه شاید بشه به خیلی هاشون بدبختی های سوسولی! هم گفت، در نقش مقابل هم باید باور کرد آدم ها می تونن خیلی رذل تر از اونی باشن که گه گاه به فکر من می رسه.
    کم اوردن های من اغلب در مواجهه با واقعیت بلاهایی که سر هم احساس هام اومده و برام تعریف کردن پیش میاد. وقتی کسی برام می گه 5 سال تمام به بردگی جنسی می گرفتنش، وقتی کسی برام می گه ناچارش می کردن ک… ( ببخشید! واقعا گفتنش سخته چه رسه به تحمل و باورش ) یا وقتی که به اینطور مطالبی بر می خورم…!
    کم میارم، تهوع آزارم می ده، پر می شم از نفرت
    خیلی خیلی کم میارم

  • عزیزی برام نامه داده و نسبت به زرد شدن پسر هشدار داده، اول بگم متشکرم از اینکه توجه کردی و انقدر برات مهم بوده که دست به قلم ( کیبورد! ) بشی. دوم اینکه سعی خواهم کرد همین که یه خورده کارهام سبک شد کامل نظراتم رو برات بنویسم و سوم اینکه اگر بخوام خلاصه بگم اون هدفی که شما ازش نوشتی به نظر من بدون توجه به کمیت دست نیافتنیه

  • بیا قول بدیم برای هم می مونیم
    بیا قسم بخوریم به شرف، به قلب، که هیج وقت برای همیشه همدیگه رو ترک نخواهیم کرد
    بیا دل به هم بدیم، سوگند بخوریم به عشق
    بیا همیشه برای هم بمونیم
    ( این چندتا جمله از یکی از داستان هام بود که هنوز منتشر نشده ( حالا حالاها هم منتشر نمی شه! ) که بد ندیدم به عنوان آموزش عهد بستن اینجا بذارمش ) ( ها ها ها … آموزش عهد بستن؟! ) ( قسمت خیانتش رو هم سانسور کردم! )

  • یه وبلاگ جدید خودمونی ( از هم احساس ها ) به جمع وردپرسی ها اضافه شده، امیدوارم اون بالا بالاها ( از اون فعال ها و پر بیننده ها بشه ) ببینیمش. ( اینم آدرسش: http://tehranpatogh.wordpress.com  )

  • نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم
    تا می تونی مثل آتیش بسوزونم، بسوزونم
    ( اینم یه بیت از ترانه نازنین از آلبوم نریمان ) ( اسم خواننده اش نریمانه نه اسم آلبوم ) ( تو یه ترانه دیگش هم می گه : )
    نه به فکر انتقامم نه به فکر راه چاره
    سهم من از تو و عشقت یه نگاه بی قراره
    ( لینک به دانلود آلبومش نمی دم تا اینطوری مثلا کمکی به کپی رایت کرده باشیم! )
    تک و تنها نشین اونجا، دنیا اینجوری بد نمی مونه
    بیا با من بیا با من، خدا ما رو به هم می رسونه
    ( فکر می کنم تبلیغ بسه! ) ( از شوخی گذشته بعضی از آهنگ هاش ارزش یه بار شنیدن رو دارن ) ( ها…؟! چند گرفتم؟! به هر حال پول اکانت ما باید در بیاد ) ( هر هر هر…؟!، دیگه ها ها ها نمی خندی ؟! )

  • عجب صبری خدا دارد، عجب صبری خدا دارد!

  • دوباره نمی خوام چشای خیسم رو کسی ببینه
    یه عمره حال و روزه من همینه
    کسی به پای گریه هام نمی شینه
    بازم دوباره دلم گرفته …
    ( این یه تیکه از ترانه جدید محسن یگانه بود و اصلا به احوالات من ربطی نداره…!! )

  • هیچ شده بین شکلک های یاهو بگردین برای اینکه شکلکی پیدا کنید که یه سیلی به طرف مقابلتون برنه؟!!!!  

~ توسط 4pesar در نوامبر 20, 2007.

6 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. میخوای بزنی تو گوش ما حالا دستت درد نکنه

  2. خدا نکنه علی جان

  3. مرسی از اینکه مطلب منو توهین برداشت نکردی چون واقعا اینگونه نبود فقط یک نظر در باره یک مطلب بود دوست عزیزم. وحتما شما جذابیت های لازم رو دارید. کسی که وبلاگ به این جذابی داره حتما شخصیت جذابی هم داره و هم این کافیه

  4. چه تیتر بی تیتر شاعرانه ای 🙂

    همش شعر گفتی
    .

  5. خواندم

  6. فردا از اون روزهای مسخره زندگیمه ( چراش رو بذارید بعدا می گم )

    حالا بگو 🙂
    .

پاسخی بگذارید

 
