تیتر بی تیتر!

»» یه خبر خوب، بلاخره در مورد همتا هم فهمیدیم کجا است. این آدرس جدیدشه و می تونید برید و از وبلاگش لذت ببرید: http://fblogger1.blogfa.com

»» هیچ شده گه گاه دوست داشته باشین یکی کنارتون باشه و سرتون رو شونش بذارین و زار بزننین ( تو گوشش رو نگفتم که داری هرت هرت می خندی! ) خدایش بعضی وقت ها اینم می شه نیاز

»» آقا من امشب تیتر بی تیترم نمیاد، یعنی میاد ولی گریه دار میاد، به نظرتون بهتر نیست امشب رو بی خیال بشم؟! ( جان خودم اگه بذارم بری، حالا تشریف داشتین، بفرما تو! ) ( نخیر گویا خل شدم ) ( نگران نشید خل بودم ) ( حالا انگار کی می خواسته با یه جمله نگران بشه!!! ) ( آقا تا ما بیشتر مزخرف! نگفتیم برای امشب بهتره فعلا کاسه کوزه مون رو جمع کنیم بریم )

»» آقا دستم رو ول کن می خوام یه گیر به امیر بدم، نه جان من ول کن!!!
همش یه گیر کوچولو به فروم می دم!!!
بذار یه گیر می دم و می رم…
ای فروم، ای گروه … ( در اینجا دست که هیچ دهان ما رو هم گرفتن ) ( کیا؟! ) ( نمی دونم، شاید دست غیب!!! ) ( خل شدم؟! ) ( من که گفتم خلم! )

~ توسط 4pesar در نوامبر 17, 2007.

7 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. نه واقعا معلومه خل شدی کامنتا رو میبندی به دل نگیر اخ گفتی چقدر احتیاج دارم سرم رو روشونه یه نفر بگذارم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  2. امروز دلم تنگ شده، دیگه تحمل این همه خود فریبی رو ندارم ( اصلا هم ربطی به گرایش جنسیم نداره ها!)ای خدا به دادم برس!حالا من بد! حونواده ام چه گناهی دارن که من پسرشونم؟ خدایا ازت 2 چیز می خوام یکی فدرت تغییر دادن اوضاع یکی جرات!!!!!!

  3. به به میبینم که من وپسران ، برگشته

    خدا رو شکر

    .

  4. salam pesare khoob ….khoobi?man dobare faal bargashtam….heh…..be har hal nabinam bi hoseleii ya gham mibare…..ok?
    shad bahi

  5. چقدر این روزها مصاحبه میکنی.معلوم کارت خیلی مورد توجه.موفق باشی

  6. خيلي خيلي معذرت . مي دونم كه نوشتن اش از دور اون هم با تايپ و بدون كلام آسونه ولي باور كن از صميم قلب متاسفم . اميدوارم كه اونقدر ها دلخور نباشي كه نتونيم باز هم با هم بنويسيم . چي دارم مي نويسم ؟!!
    متاسفم .به خاطر همه چي .

  7. همتاجان فقط یه گله بود
    شاید یه روز برای منم پیش بیاد
    مهم نیست
    امیدوارم دلخور نشده باشی

پاسخی بگذارید

 
