تیتر بی تیتر!

  • امروز دو خبر خوب داشتیم
    یکی توقف حکم اعدام ماکوان بود
    و دیگری انتقال بودای سبز پوش به وردپرس ( در مورد اولی قبلا نوشتم ) ( در مورد دومی باید بگم یکی از بهترین کارها بود و واقعا خوشحالم ) ( خبر داشتم دارن بودای سبز پوش رو میارن روی وردپرس ولی فکر نمی کردم به این زودی ها بیاد ) ( از طریق این لینک می تونید هدیه بودای سبز پوش به مناسبت انتقالش رو هم ببینید و لذت ببرید )

  • ( اگه روش کلیک کنید می بردتون یه جای خوب!!! )
  • ها ها ها … ( رو آب بخندم! ) ( خب خندم نمیاد چکار کنم؟! )

  • یه پیشنهاد به خانه هنر و یا شاید یه خواهش ازشون دارم.
    خانه هنری های عزیز شما می تونید عامل تشویق خوبی باشید برای فعال ها ( اصلا منظورم پسر نیست، کتبی و رسمی اینجا اعلام می کنم )، یه خورده به این دو آدرس:
    http://goshtasbiran.wordpress.com
    http://qmagazine.wordpress.com
    توجه بیشتری کنید. این دو وبلاگ نشون دادن کاری ورای وبلاگ ها می کنند و توجه ویژه ای رو می طلبند.
    پیشنهاد من اینه زیر وبلاگ های مرجع یک لینکستان با عنوان وبلاگ های روزانه! یا فعال بسازید و این دو آدرس رو اونجا لینک کنید ( بازم تاکید کنم منظورم پسر نیست؟! )
    درضمن من ندیدم آر اس اس خوان های کوئیر لینک رو لینک کرده باشید، خواهش دارم در هر قسمتی مناسب می بینید این کار رو انجام بدین.

  • چرا بند بالایی رو اینجا نوشتم؟!
    چرا نباید اینجا می نوشتم؟!

  • دیشب از داریوش نوشته بودم یکی از دوستان که نامی هم ننوشته بود لطف کرده و یکی از ترانه هاش رو برام نوشته. می ذارم اینجا تا شما هم لذت ببرید:
    شرمت باید ای دستی که بد بودی بدتر کردی / هم بغض معصومت را نشکفته پرپر کردی
    ننگت باد ای دست من ای هرزه گرد بی نفس / آن سر سپرده ات را بی یار و یاور کردی
    ای تکیه داده بر من ای سرسپرده بانو / با این نا درویشی ها آخر چرا سر کردی
    دستی با این بی رحمی دیگر بریده بهتر / برمن فرود آر اینک بغضی که خنجر کردی
    سربرده در گریبان بی خود تر از همیشه / حیف از نهایتی که با من برابر کردی
    ای تکیه داده بر من ای سر سپرده بانو / با این نا درویشی ها آخر چرا سرکردی
    دستی با این بی رحمی دیگر بریده بهتر / بر من فرود آر اینک بغضی که خنجر کردی
    زهر این نفرین نامه جای خون در من جاری / این آخرین شعرم را پیش از من از بر کردی
    ای تکیه داده بر من ای سر سپرده بانو / با این نا درویشی ها آخر چرا سر کردی
    دستی با این بی رحمی دیگر بریده بهتر / برمن فرود آر اینک بغضی که خنجر کردی
    زجری همیشه بهتر با من ترحم هرگز / بر من فرود آر اینک بغضی که خنجر کردی

  • اینم سئوال! ریاضی این هفته، دو هفته پیش پسر 64 مطلب در یک هفته داشته، هفته قبل 62 مطلب، آیا رضا حالش خوبه؟! ( سئوالش کاملا ریاضی بود!!! ) ( می دونم که می دونید، کلا رضا مرض داره!!! )

  • الهی کیفرم را می پذیرم / که از تو ذات خود را پس بگیرم
    کمک کن تا که با ناحق نسازم / برای عشق و آزادی بمیرم
    ( اینم یه تکیه از یکی از ترانه های داریوش بود )

  • دلم نمی خواد آخری امشب رو یه خبر بد قرار بدم ولی گویا ناچارم، اون خبر اینه که یکی از دوستان ما دچار مشکل خانوادگی شده ( نمی گم کی چون امیدوارم برگرده ) امیدوارم هرچه زودتر برگرده، با خبرهای خوش برگرده

~ توسط 4pesar در نوامبر 16, 2007.

3 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. این چه تیتر بی تیتری بود آخــــه

    آب شدم 🙂

    لطف داری
    .

  2. salam . baz bar gashtam . adress ghabli ro majbur shodam hazf konam . badesh adressam ye adame ba maze i ! bar dashte o pas nemide . hala ye bar dige inja kam kam daram minevisam .

  3. fblogger1.blogfa.com

پاسخی بگذارید

 
