تیتر بی تیتر!

  • جالبه، روی همون مطلبی که در مورد اضافه شدن یک لـ ـزبـ ـیــ ـن به جمع لینک های پسر گذاشته بودم دوتا گی هم پیام دادن که اجازه می دن لینکشون کنم ( منم عین شما فکر می کنم کاملا اتفاقی بوده! )

  • برام جالبه، پشت پرده ملت دل و قلوه می دن به هم و بعد اون ور پرده همه فکر می کنن اینا دوتان! و دشمنن و …! ( اصلا منظورم اونی نیست که فکر می کنید!!! )

  • بلاخره لینک وبلاگ مانی زانیار هم به لینک های پسر اضافه شد ( باشد که روزی  لینک وبلاگ جرج بوش هم ..! نه نه، ببخشید اصلا قصد سوء تعبیر نداشتم! ) ( شایعه اینکه این بند با بند بالایی ربط داره رو هم کاملا رد می کنم!! )

  • حیف نیست به همه گیر بدیم به آرشام گیر ندیم؟!!!!! ( بنده خدا آرشام داره می شه سوژه هر شب ) ( درضمن شایعه اینکه این بند به دوتا بند بالایی ربط داره رو هم کاملا رد می کنم!! )

  • باباجان، جان من بی خیال شو، این همه قرص و پودر و تخم تمساح و ناف کرگردن آفریقایی و زیر ناف ( سانسور شد! ) گوریل آمریکای جنوبی خوردیم که یه کم این هیکل بیاد رو فرم و چشم فامیل رو در بیاره بعد حالا بندازمش توی یه لباس گشاد که چی؟
    نخیر باباجان، شما امشب حق پوشیدن لباس سـ ــکــــ ــسـ ـی ( این قسمت ویرایش! خودمه ) رو نداری، چشم می خوری!
    ( اونچه خوندید مکالمه من و پدر محترم قبل از تشریف فرمایی مهمانان امشب بود و آخرش هم نذاشت که نذاشت ما چشم دربیاریم! )

  • الهی بمیرم! واقعا خیال کردی من خوشگلم؟!!!

  • گویا امشبم مشنگم بهتره بس کنم!

~ توسط 4pesar در نوامبر 2, 2007.

4 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. سلام.من برگشتم.

  2. این تیتر بی تیترت که همش گــــــــــیر بود

    گــیر به :

    بابات

    گــیر به :

    مانی

    گــیر به :

    ارشام

    گـــیر به :

    🙂 🙂

    موفق باشی

    .
    .

  3. گیر بازاره دیگه!

  4. آره من هم خیال می کنم که تو خوشگلی!
    باید واسه یه تیتر بی تیتر تا فردا باید صبر کنیم .خوبه دیگه . خودتو نگیر . حالا من یه چیزی گفتم . کم یا زیادش جنبه داشته باش !( چشمک}

پاسخی بگذارید

 
