تیتر بی تیتر!

  • هالووین به من چه؟!
    احتمالا فردا پس فردا در میاد که اینم ریشه ایرانی داره و اصلا ایرانی بوده و…
    من کاری با ایرانی بودن و نبودنش ندارم، یکی دیگه اون ور دنیا حالش رو می بره، یکی دیگه لمسش! می کنه من چرا باید خودم رو براش جر بدم؟!
    ( در جواب یکی از دوستان بود…، نخند… )
    حالا از اینها بگذریم: هپی هالووین ( ها ها ها …! تو هم نخند )

  • دارم زور می زنم یه چهارتا تیتر بی تیتر بنویسم، خب چیکار کنم؟! مگه زوره؟! تیتر بی تیترم نمیاد… آها اومد، برو بعدی! ( لوس خودتی! )

  • کارگران، نه نه ببخشید دبیران در حال کارند. جریان چیه؟! جریان اینه از آرشام پرسیدم کی چراغ بیرون میاد تو جواب نوشته: داریم روش کار می کنیم ( خسته نباشید ) ( پرانتز قبلی کنایه نبود بی خودی نرید میونه ما رو به هم بزنید )

  • وای میرزا کسری تو چقدر خوبی! این از خودت گذشتگی هاست که منو کشته! ( کلا امشب مشنگم! به دل نگیر ) 
    از شوخی گذشته کاش همه ما منافع جمعی و انسانیت رو فدای نظرات و دلخوری های شخصی نمی کردیم، میرزا کسری عزیز واقعا متشکرم و امیدوارم این روند رو هم شما و همه همه ی ماها ادامه بدیم

    40_850813_L600

  • دیشب نشستم فیلم روز سوم رو دیدم ( خودم می دونم خیلی آنلاینم نمی خواد بگید!!! ) تا صبح گریه می کردم ( یه خورده اغراق عیب نداره!!! )، داداشم گفت چته بابا، گفتن گریه داره ولی نه انقدر، گفتم بابا من اصلا نفهمیدم چی شد، یعنی همون صحنه های اول که پوریا پور سرخ گریش گرفت منم رفتم تو کما!، بس که من دلنازکم ( خب نمی تونم گریه پسرای قشنگ رو ببینم، مگه عیبه؟! )

  • امروز ظهر اتفاقی از جلوی تلویزیون رد می شدم که دیدم شبکه دو تو یکی از برنامه هاش یه آقا خوشگله ( جان خودم بیاد خواستگاری نه نمی گم!!!! ) رو  داره نشون می ده و اون آقا هم داره چرندیات کتاب قورباغه رو قورت بده رو تو مخ ملت می کنه، بس که این ناز بود نشستم تا ته چرندیات رو گوش کردم ( عیب نداره بخند، خودم هم خندم گرفت )

  • در تصحیح قبلی، نه، قبلیش:
    یه روز باشگاه خلوت بود و مدیر باشگاه هم لباس عوض کرده بود و داشت ورزش می کرد که یه لحظه زیر وزنه دیدم داره به شدت درد می کشه، نمی دونم چرا از اون روز تا حالا اون قیافه مونده تو ذهنم و دلم می خواد دوباره اون درد کشیندش رو ببینم، خداییش خیلی ناز شده بود ( نفهمیدم من دلنازکم یا سنگدل..! بی خیال )

~ توسط 4pesar در نوامبر 1, 2007.

8 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. بله عزیز.میتونی منو لینک کنی.قربونت.بای

  2. جالب نوشته ای. خصوصا اونجائیکه از من تعریف کردی. تو خیلی آدم خوبی هستی. بهترین مرد روی زمینی. کاملا مشخصه خیلی با ادب و با شخصیتی. تو یک دموکرات واقعی هستی. ال ا ال.
    بگذریم که شوخی کردم. اما خوب قسمت تعاریفش در مورد شما شوخی نیستند.

  3. کجای این پور سرخ خوشکله به نظر من که خیلی هم چهره کثیفی داره اه اه

  4. آقا یه نیشخند تو جواب ستاشون از طرف من داشته باشید !!!

  5. منم پورياتو هستم تا آخرش
    نمي دونم شايد سليقه ها متفاوتند ولي
    پوريا جون خيلي خوشكله من اين جور قيافه رو مي پسندم
    و يا حامد ملك لو رو هم خيلي …
    مخصوصا تو كليپ تو كه كنار دريا افتاده و …

  6. سلام رضا جان

    قالب وبلاگت وقتی عکس میزاری به هم می خوره .البته در اينترنت اكسپلور درسته .ولی من که از فایرفاکس استفاده می کنم به این مشکل بر می خورم .

    گفتم که بدونی و اگه خواستی در یه جایی از وبلاگ بنویسی که برای مشاهده بهتر وبلاگ از مرورگر اینترنت اکسپلور استفاده کنید

    در زیر یه عکس که از صفحه وبلاگت گرفتمو میزارم :

    موفق باشی

  7. این توپولوهای دوست داشتنی…

    http://boy32.blogfa.com/post-107.aspx

  8. پسر 32 عزیز مرسی از تذکرت. راستش من چون خودم از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنم اینو نمی دونستم.
    نمی دونم باید چکار کرد ولی امیدوارم خود وردپرسی ها یه دستی بالا بزنن

پاسخی بگذارید

 
