تیتر بی تیتر!

  • Reza یک ماه، یک ماه بدون حتی یک روز وقفه، یک ماه با 234 مطلب، یک ماه با ده هزار کلیک، یک ماه …
    در ماه میلادی که امشب به پایان می رسه (
    اکتبر 2007 ) پسر حتی یک روز نبوده که به روز نشده باشه. حتی یک روز.
    از همه ی اونهایی که همراه بودن، همه اونهایی که با پسر تنهاییشون رو قسمت کردن، از همه اونهایی که کنار یارشون یا با یاد یارشون پسر رو ورق زدن متشکرم.
    امیدوارم لیاقت کلیک هاتون رو داشته بوده باشه.

  • به خدا خسته ام، دلم مرخصی می خواد، نه یک روز، نه یک هفته، نه یک ماه و یک سال، دلم می خواد مرخص بشم، مرخص مرخص، خلاص و مرخص ( اینو نگفتم که نارحتتون کنم یا ازتون خسته نباشید بخوام، نوشتم تا بدونید منم عین همه ام، عین همه ی …! )

  • این رو ساقی قهرمان عزیز برام در جواب یکی از نامه هام نوشته:
    رضا جان، تا وقتی کار کردن و انرژی شما (بخصوص تو) رو می بینم خستگیم در میره و امیدوار می مونم که هر چه زودتر برسیم به اون روزی که منتظرشیم. خسته نباشی عزیزم

  • امروز داداش با صدای گریه ام اومده بود بالا سرم و بیدارم کرد. می گفت داشتی توی خواب گریه می کردی، راست می گفت خواب می دیدم یکی از اقوام که احترام زیادی براش قائلم و اون هم در برخورد با من خیلی جانب احترام رو رعایت می کنه بر حسب یک اتفاق فهمیده بود من همجنسگرام و با بی احترامی تمام بهم می گفت: تو یه بچه باز کثیفی، تو یه هـ ـمـ ـجـ ـنـ ــســبــ ـازی، تو یه …
    بی اختیار گریه می کردم، بی اختیار..!

  • یادتون نره به فردای پسر هیچ اعتمادی نیست!
  • این تیتر بی تیتر همش شد من! تا بیشتر من من نکردم بهتره بس کنم!

~ توسط 4pesar در اکتبر 31, 2007.

4 پاسخ to “تیتر بی تیتر!”

  1. خسته نباشی

  2. مرسی

  3. سلام

    واقعا خسته نباشی آقا رضا

    راست میگی و خوب ماها (خودمو که مطمئنم) به وبلاگت اعتیاد پیدا کردیم .

    اگه هر روز چند بار وبلاگ پسرو چک نکنم و مطالب جالب اونو نخونم ، یه

    احساس خلاء می کنم .این موضوعو وقتی تو سفر بودم و دسترسی به اینترنت

    نداشتم فهمیدم .

    خلاصه اینکه ایثارو واسه همین مواقع گذاشتن دیگه . واسه دل بچه هایم شده

    ادامه بده .البته مرخصی حقته ولی حداکثر یه هفته 🙂 (الان با خودت

    میگی این پسر 32 چه پرو هستش )

    موفق باشی {گل}

  4. http://vahid.blogspot.com/2007/10/blog-post_08.html

    اینو بخون و اگه خواستی جوابشو بده

    واقعا که !!!!!!

پاسخی بگذارید

 
