تیتر بی تیر!

  • کمرم، نه نه یه خورده بالاتر ( پایین نیا، مگه نمی گم پایین نیا، اون قسمت صاحب داره، برو بالا ) آها یه خورده بالاتر، چی بهش می گن؟!
    آها … کتفم هنوز داره از جای چنگولت می سوزه، خدا لعنتت!! کنه.

  • ( باور کنید اینو که می گم اتفاقیه که امروز افتاد و عین واقعیته )
    منتظر تاکسی واساده بودم که یه ماشین ( مدلش رو نمی گم! ) واساد و منم مسیرم رو گفتم و اونم گفت بیا بالا!، خالی بود و من خنگم خیال کردم واقعا تاکسیه، اومدم سوار بشم که دیدم در جلو رو باز کرد، مشکوک شدم و بی خیال در باز کردنش نشستم صندلی عقب.
    وای یه بیر! واقعی بود!، توی هر چراغ قرمزی که وا می ستاد یا هرجا ترافیک بود و توفق داشت بر می گشت و نگاهم می کرد و منم عین همیشه بد اخلاق نشسته بودم و توجه نمی کردم ولی واقعا نگاه کردنش تابلو بود و این قیافه تابلو من هم …! خلاصه اینکه به نیمه راه که رسیدیم دید فایده نداره و برگشت و گفت ببخشید من بیاد از یه مسیر دیگه برم. نمی خواد کرایه بدین و از اینجا به بعد رو با یه ماشین دیگه برو.
    همین که پیاده شدم کلی خندیدم. بابا خدا رو شکر یکی هم یه بار ما رو تور! کرد.

  • اینم یه پیام ( اول بخونید تا بعد بگم از کیه ):
    از تمامي دوستاني که در ترکيه زندگي مي کنند عاجزانه خواهش مي کنم و يا بهتر بگويم التماس مي کنم که اگر نگران امنيت جاني خود هستيد نه با کسي قرار بگذاريد و نه با کسي ســ ــکــ ــس کنيد. تصور کنيد که هنوز در ايران هستيد و بايد مراقب خودتان باشيد. در هفته ي گذشته بيش از سه مورد بسيار نگران کننده داشتيم. به زبان خيلي ساده کمي دندان روي جگر بگذاريد تا سالم و سلامت باشيد. به هيچ عنوان علاقه نداريم که آگهي فوت و يا قتل کسي را منتشر کنيم
    ( معلومه دیگه، از آرشام پارسیه )

  • ها ها ها، فکر می کنم اگه تیتر بی تیتر! اینطور پیش بره کلی دشمن پیدا کنه!

  • سعی نکنید کسی که بهتون می گه دوستتون داره رو تنبیه کنید، تنهاش نذارید، مخصوصا اگر بهش گفتید که دوستش دارید، آدم تو تنهایی به دوست داشتنی هاش زیاد فکر می کنه و زیاد فکر کردن هم خوب نیست، گه گاه انقدر فکر می کنی که نکات منفی هم یادت میاد و اونوقته که دوست داشتن با بغض همراه می شه.
    کسی رو که دوست دارید و  دوستتون داره رو تنها نذارید تنهایی آدمها رو خراب! می کنه.

  • گویا گوگل یه رفرش تو رانکش کرده. رانک به امتیاز گوگلی می گن که گوگل این امتیاز رو از یک تا ده تقسیم کرده و به هر سایتی بنا بر اهمیتش از یک تا ده امتیاز می ده. اونهایی که کار حرفه ای می کنن می دونن که یه دامنه با رانک 6 به راحتی چندین هزار دلار می تونه قیمت داشته باشه. اغلب وبلاگها رانکشون یک یا دو هست و رانک سه و چهار و بالاتر برای یک وبلاگ واقعا خوبه.
    اینا رو گفتم تا بگم این آدرس پسر رانکش شده سه، خانه هنر رانکش شده دو و آبتین رانکش شده چهار.
    اما این امتیاز فقط اسمی نیست. مثلا اگر کسی سرچ کنه پسر، گوگل برای مثال از بین سه وبلاگ بالا اول پسر رو در آبتین بهش نشون می ده، بعد در همین وبلاگ پسر و بعد در خانه هنر و اینه که رانک اهمیت فوق العاده ای برای حرفه ای ها داره.

~ توسط 4pesar در اکتبر 27, 2007.

2 پاسخ to “تیتر بی تیر!”

  1. من هم برگشتم جناب رضا خان
    اين ملت بيكارن از زبون من كامنت در ميارن
    چرا نگفتي من نبودم
    ببين راستي جاش كبود نشده ! به مامانت نگي بهبد بوده ها !

  2. خدا رو شکر برگشتین!
    مانده بودیم بی بهبد چه باید کرد!!!!

پاسخی بگذارید

 
